Wednesday, March 25, 2009

Det blir eftermiddagstenta på fredag

Fick veta vilken tid tentan på fredag är förut. 13.30 på fredag eftermiddag ska jag sätta mej och skriva en tenta. Visserligen skönt att inte behöva gå upp skittidigt men å andra sidan är man ju oftast lite mer alert i huvudet när man har tenta på morgonen, plus att det väl i ärlighetens namn känns lite smådrygt att sätta sej och skriva en tenta fredag eftermiddag. Men men, bara att gilla läget antar jag.
Imorrn har jag föreläsning, en liten sammanfattande föreläsning inför tentan så den kan nog vara rätt vettigt att gå på.
Ska gå och lägga mej nu tänkte jag så jag orkar upp. Ska inte upp riktigt lika tidigt som jag gick upp idag men föreläsningen börjar elva så lite halvtidigt får man ju gå upp ändå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home