Thursday, March 05, 2009

Dom argsinta dvärgarna utgjorde en lysande start av tv-kvällen

Efter att jag hade ätit låg jag på soffan och zappade. Råkade fastna på Jerry Springer. Det var alldeles fantastiskt roligt, jag skrattade nästan så jag grät där jag låg på soffan. Där var aggresiva dvärgar, en abnormt överviktig kvinna inkletad i tårta som hällde ut innehålet i en bålskål över en präst som höll på att viga henns ex (som var en av dom aggresvia dvärgarna) och hans flickvän, en ännu aggressivare dvärg (med hockeyfrilla!) som kastade tårta, en kille som blev dumpad av sin dvärgflickvän för att hon valde sin "karriär" (hennes ord) som prostituerad, en karriär som pojkvänen inte ens kände till förrän hennes hallick (som också var dvärg!) berättade om det för honom i programmet.
Trash-tv på hög nivå. Helt fantastiskt. Extremt tragiska människor naturligtvis, men fantastiskt roligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home