Sunday, March 15, 2009

Jag hade rätt

Eftermiddagen blev exakt så spännande som förväntat. Nu precis innan jag började skriva på dte här inlägget har jag suttit och spelat Vargen-spelet på Bamses hemsida i typ en kvart. Sjukt jobbigt spel men jag kunde ju inte sluta förrän jag hade vunnit.
För övrigt är jag trött, så där trött så det känns som det finns en risk att jag nickar till när jag lägger mej på soffan och tittar på Melodifestivalens dagen efter-program om en stund. Ungefär så där som man brukar känna ej på vardagarna efter att man har ätit och lägger sej på soffan för att ta det lugnt en stund, fastnar vid cops eller Jerry Springer och somnar. Det händer i och för sej inte varje dag, men ett par gånger i veckan åtminstone brukar det ju bli så. Dom tupplurarna brukar vara rätt sköna faktiskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home