Monday, March 23, 2009

Kommer bli en tuff vecka

Det är en tung vecka som ligger framför mej. Jag har Tenta på fredage en presentation på tisdag, en presentation som jag av olika anledningar inte direkt ser fram emot och så har en rätt stor inlämningsuppgift som är examination på en annan kurs som ska göras under veckan (den delas ut imorrn och ska vara inne på, tror jag, söndag). På det tillkommer det dessutom en föreläsning på om det var onsdag eller torsdag.
Så som sagt, en tung vecka är det som ligger framför mej. Kommer bli helt sjukt mycket skoljobb hela veckan. Men det är väl bara att bita ihop och göra det, försöka skärma av allt annat och bara gå in i skoljobbet liksom.
Nu ska jag dock gå och lägga mej så jag orkar upp och börja plugga inför tentan imorrn. Känns som jag har rätt mycket som behöver läsas även om mycket som tagits upp på föreläsningar går att skumma igenom eller rentav hoppa över.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home