Monday, March 23, 2009

Tre saker, varav en klubbnyhet

Jag ser precis nu att det ser ut som det har börjat halvsnöa lite. Fan precis när man trodde att våren var här för att stanna, jag emanr här nere har det ju varit våraktigt i rätt många veckor nu.
Nåväl, dom var här och fixade toaletten förut. Det är grymt skönt att det är fixat.

Skickade för övrigt precis iväg ett pressmeddelande till lokalpressen i Karlskoga. För ett par evckor sen (ungefär) bloggade jag ju om att jag hade fått besked om en kul grej som jag tyvärr inte kunde säga någonting mer om. Nu kan jag berätta om dne kul grejen och det var också vad pressmeddelandet handlade om.
Vad den kul grejen var? Att Sugarplum Fairy är klara för klubben. Det blri alltså tre kvällar under våren, först comebacken med Krunegård, sen Molotov Jive och så till sist Sugarplum Fairy i början av maj (8/5), känns som det kommer bli en fin vår.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home