Monday, April 20, 2009

Föreläsning imorrn så nu är det sängen

Ska sova nu, insåg nämligen precis att jag har föreläsning imorrn. Visserligen är inte föreläsningen förrän vid tre imorgon eftermiddag men i och med att den är på eftermiddan måste jag ju försöka hinna allt annat som ska hinnas med under dagen på förmiddan så det blir till att ha klockan ställd och gå upp vanlig tid ändå.
Har nämnt det förut men jag är inte helförtjust i att ha föreläsningar så där sent på dan. Det känns liksom som att hela dan bara försvinner på något sätt om ni förstår hur jag menar. Till skillnad mot när man har föreläsning på förmiddan när det känns som man har hela dan kvar när man kommer hem. Men men, det är ju bara att gilla läget. Och jag slipper ju gå upp skittidigt på morgonen, vilket är ett enormt plus.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home