Thursday, April 23, 2009

Föreningsdeklarerat

Nu är föreningens deklaration äntligen ifylld. Tog ett tag innan jag verkligen kom mej för att göra det men nu är det gjort. Till sist. Det tog cirka en och en halvminut att fylla i den, varav det mesta av tiden gick till att fundera ut hur jag skulle formulera föreningens ändamål på två rader. Det var med andra ord inte särskilt komplicerat att fylla i. Förutom nämnda två rader med ändamål var det två kryss, elva siffror, en rad under övriga uplysningar, underskrift och telefonnummer som skulle fyllas i. Lite krångligare än min privata deklaration brukar vara (där skickar jag ju bara ett sms med ett kontrollnummer så är det klart) men ändå sjukt smidigt.

Nu ska jag sart titta på Hype. Det är bra program, titta på det du också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home