Saturday, May 23, 2009

God natt och en väldans lång maskros

Som vanligt när klockan är vid den här tiden ska jag gå och lägga mej. Klockan ringer igen imorgn bitti och det ska göras mer skoljobb. Imorrn ska skoljobbet helt enkelt bara gå bättre än det gjort på sistone, det finns liksom inga alternativ utan det ska bara gå. Ska nog skriva på inlämningsuppgiften om utställningen tror jag.
I övrigt har jag inga planer för dan utan jag tar dan som den kommer.

Och på tal om ingenting såg jag typ världens längsta maskros när jag gick till netto förut. Den var verkligen helt galet lång. Hade jag hittat den när min klass på lågstadiet hade vår tävling om att hitta den längsta maskrosen hade jag vunnit överlägset (jag tror det var en tävling i alla fall, kan ha varit så att vi bara skulle leta efter långa maskrosor av någon annan anledning, minnet är inte helt solklart på den punkten).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home