Monday, May 25, 2009

Det blev affär

Eftersom studiemedlet kom idag har jag nu beställt Jarvistishan. Det känns riktigt bra faktiskt. £16.99 blev det med frakt och om dom valutakurser jag fått fram stämmer (vilket dom borde göra då det är riksbankens kurser) så blir omkring 200 spänn, helt okej pris tycker jag.
Nu återstår bara väntan på att den ska komma. Enligt uppgifterna på sidan kan det dröja upp till 21 dagar innan den kommer så det är väl bara att förbereda sej på att vänta. Men det sägs ju att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Vald hur som helst färgen coffee (aka brun), eftersom det var den som fanns på bilden och tröjan på bilden var svinsnygg kändes det som det bästa valet. Men hade jag avrit rik hade jag så kalrt beställt en i varje tillgänglig färg bara för att vara säker på att jag skulle få den snyggaste.

Nu ska jag nog göra mat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home