Friday, May 15, 2009

Ganska fint Puttesläpp

Såg precis att Putte har släppt lite nytt:

Moneybrother, Mikael Wiehe, Lorentz & M.Sakarias, Lasse Lindh, Deportees, Misconduct, Joe Gideon & The Shark(UK)

Moneybrother har jag aldrig sett mer än ett par minuter av live så det ska bli kul att se. Mikael Wiehe har jag inte riktigt någon relation till (dåligt, jag vet) men det kommer man säkert kolla på förutsatt att det inte krockar med något. Lorentz & M.Sakarias är inte riktigt min grej. Lasse Lindh är kul så klart. Deportees, kul. Misconduct, nej tack. Joe Gideon & The Shark, kan jag inte riktigt uttala mej om men ska försöka kolla upp dom typ imorrn eller nått.
Nu saknar jag bara Frida Hyvönen och Marit Bergman (och gärna Two White Horses) så vore det svenska programmet komplett.
Och så vill jag väldigt gärna se Jarvis Cocker på Putte, det hade varit helt grymt. Kan nog vara svårt att få till i och för sej men jag hoppas man försöker/har försökt i alla fall.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home