Tuesday, May 12, 2009

Lätt packning

Nu bör jag nog faktiskt gå och lägga mej. Tåget går 07.20 så det blir tidigt tidig morgon imorrn. Måste hinna packa det mesta imorrn också eftersom jag inte kommit mej för att fixa det idag. I och med att jag antagligen inte behöver ta med alla skivor blir det nog inte särskilt mycket packning dock. Det som blir tyngst är nog dom tre vinflaskor jag har stående här och som jag har för avsikt att få med mej. Anledningen till att jag överhuvudtaget ahr vin stående här är att bandet lämnade kvar några oöppnade flaskor i logen i fredags och eftersom jag betalat för vinet tog jag naturligtvis med dom flaskorna när jag gick. Dessutom lämnade dom kvar omkring 20 burkar cola så nu har jag både läsk och vin så det räcker ett tag. All colan orkar jag dock inte dra på utan det får dom från energi & miljö som ska ner till Kalmar under veckan ta med sej, några burkar tar jag nog dock med så jag har till morgondagens och torsdagens esc-semifinaler.
Men annars blir det som sagt ganska lätt packning. Jag gillar lätt packning.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home