Thursday, May 21, 2009

Skoljobbsfrustration

Skolarbetet idag har gått rätt dåligt. Helt galet frustrerande. Och man blir liksom så sur på sej själv när man vet att man borde, att man måste skriva för att hinna kalrt i tid men hela tiden börjar tänk på annat och liksom inte får till något mer än två rader här och där.
Jag vet ju att jag kan (vilket exempelvis uppsatsskrivandet i vintras är ett bevis på) men det är som att den rätta koncentrationen inte riktigt finns där. Som att jag inte riktigt är i form för att använda ett sportuttryck.
Jag vet inte vad det beror på men frustrerande är det som sagt.

Har nog hur som helst bestämt mej för att lägga ner för idag nu. Att bara sitta här och stirra på skärmen och känns frustrationen skölja över en är ju liksom inte till någon större nytta. Känner mej lite sugen på att sätta mej på utsidan och läsa tidningen men tråkigt ngo ser det ut att blåsa på tok för mycket för det. När jag gick till affären förut kändes det som att vinden höll på att avta men så avr det alltså inte. Trist.
Jag får väl kliva ut på uteplatsen och känna efter hur mycket det blåser innan jag stensäkert säger att det är för blåsigt men det ser inte så lovande ut direkt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home