Wednesday, May 20, 2009

Irriterande i kollektivtrafiken

Människor som spelar musik högt på sina mobiltelefoner på bussen är sjukt irriterande, dräggiga rentav. Jag menar sitter man på en buss full med andra får man fan i mej visa lite hänsyn liksom. Idag var jag dock med om något ännu värre. När jag satt på bussen hem från museet var det två tjejer i typ 25-30årsåldern som började spela musik, och naturligtvis riktigt dålig sådan (när folk spelar musik på bussen, varför spelar dom då aldrig bra grejer?), och inte nog med det. Dom jävla dräggen satt och sjöng med, svinhögt, i låtarna.
Alltså jag satt och bet mej i läppen för att inte vända mej om och skälla ut dom. Visserligen var dom förtjänta av en utskällning men jag orkade inte riktigt börja bråka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home