Monday, June 01, 2009

Just idag är det jobbigt med fint väder

Hitills idag har skolarbtet gått okej. Kunde gått bättre men det har inte gått dåligt så okej alltså. Dock måste erkännas att jag mest bara är sugen på att sätta mej på uteplatsen, typiskt at tdte sk vara åsnt här kanonväder när man har massa skoljobb att göra. Är dte så hrä fint känns dte ju rätt drygt att sitta inne och hålla på med skoljobb och sånt.
Men jag ska nog jobba en liten stund till i alla fall, sen kanske jag tar en paus och går ut och läser tidningen. Och det blir nog just en paus i så fall, vill liksom ha så mycket som möjligt av arbetet klart idag så jag vet att jag kommer hinna färdigt imorgon.

T-shirten med Jarvis kom idag förresten. Den är mycket fin. Men jag återkommer nog till det i ett senare inlägg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home