Friday, July 17, 2009

Gör inget vettigt så ska nog sova

Jag borde kanske gå och lägga mej. Jag gör ändå inget vettigt.
Det jobbiga är bara att för att kunan gå och lägga mej måste jag bära upp min väska för där har tandborste och allt annat som behövs för att göra sej klar för sängen. Dock är väskan betydligt lättare nu än när jag åkte härifrån sist (när jag skulle ner på festivalen) så det lite lttare att bära upp den än den var då. Då var väskan helt galet tung, men dte är inet så konstigt i och emd att jag hade massa vin och några öl och lite så där i den. Plus massa kläder och annat som jag behövde ha med mej så klart.
Imorrn ska jag nog inte göra något särskilt tror jag utan det blir nog ganska mycket som det har varit sen festivalen slutade. Fast i Karlskoga då är klart. Och så ska jag nog berätta om en kändisspaning från festivalveckan som jag kom på förut att jag har glömt nämna.
Men nu blir det hämta väskan och sen sannolikt god natt.

För övrigt känner jag mej okej i halsen nu, inte bra men okej. Och inga andra förkylningssymptom upplever jag heller så med lite tur blir dte inget mer nu. Men som jag skrev igår ska jag inte ta ut något i förskott, hoppas kan man dock göra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home