Wednesday, July 15, 2009

Körde festivalbil

Kom på en grej som jag glömde skriva om festivalen förresten. I lördags när jag jobbade fick jag ge mej ut och köra lite bil.
Var en grej som behövde hämtas vid Hawaii så då skickade dom mej. Jag fick sätta mej i en bil med en lite skylt det stod typ all access på i framrutan och köra iväg. Var rätt kul faktiskt, kändes ju liksom rätt coolt att typ glida fram mot en grind som dom liksom bara öppnade när man kom. Man kände sej liksom rätt viktig som fick köra igenom där det egentligen är avstängt och sånt.
Det som var lite jobbigt var alla festivalbesökare man fick åka slalom runt för att dom inte gick åt sidan när jag kom med bilen men det gick bra det också.Dessutom var det rätt gött att sitta i en varm bil en stund, det var nämligen rätt kallt och just då höll dessutom en regnskur på att passera.

Nu ska jag stänga av datorn och ta en gorbys för det dröjer nog lite med maten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home