Monday, July 27, 2009

Leta lite, sen sova

Ska nog gå och lägga mej nu. Eller så fort jag hittat något att läsa i alla fall. Vanligtvis brukar jag ju läsa gamla nummer av Kalle Anka & Co när jag går och läger mej men det kan jag ju inte när jag är här eftersom alla Kalle Anka jag har kvar här uppe (vilket bporde vara ganksa många, kanske till och med en majoritet av dom jag har) ligger nedpackade i någon låda någonstans.
Det var morsan och farsan som la dom så. Innan dom flyttade i vintras visste jag, åtminstone på ett ungefär, vart mina serietidningar var men nu har jag ingen aning. Skulle tippa på att dom finns i deras vindsförråd men jag vet inte.
Så ja, jag måste helt enkelt leta på något som funkar att läsa när jag går och lägger mej. Något som inte är för avancerat (är det för avancerat somnar man ju aldrig eftersom man måste koncenrtera sej så på dte man läser) och som är lätt att hitta i vart man var (eftersom jag alltid somnar ifrån dte jag läser när jag går och lägger mej). Vi får se vad jag kan hitta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home