Tuesday, August 18, 2009

Anpassning etc.

Medan jag var i Göteborg kom min syster hem från Grekland. Hon har varit där sedan innan jag åkte upp hit så det känns en aning ovant att det helt plötsligt är en person till här. Inte minst genom att det blir ännu en person att samsas om datorn med, visserligen har jag min nya dator här men eftersom vi bara har ett fungerande internetuttag och för tillfället inte har någon trådlös router inkopplad blir det ju att man får använda samma dator ändå. Men det är väl bara att gilla läget antar jag även om det är lite obekvämt att behöva ändra en del rutiner och så vidare. Dessutom åker jag ju snart tillbaka till Kalmar (till helgen tänkte jag) så då behöver jag ju inte anpassa mej efter någon annan än mej själv sen.
Ska bli skönt att åka tillbaka faktiskt. Känns som jag skulle behöva ta hand om mej själv ett tag, har ju varit här uppe sjukt länge nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home