Monday, August 17, 2009

Ändrade tider typ

Så typiskt att bra program får flytta på sej bara för att det ska visas sport på tv. Idag började ju liksom Upp till kamp en halvtimme senare än vanligt på grund av den där friidrotten. Sista avsnittet var dock minst lika bra som jag mindes, faktiskt var hela serien minst lika bra som sist den visades. Helt fantastisk med andra ord.

Men på tal om ändrade tider och sånt så fick jag ändra mina planer lite tidigare ikväll. Hade tänkt sätta mej här och sätta ihop en typ best of festivalsommaren-lista i Spotify men då lyckades ju morsan sitta här just då (och satt kvar ända tills Simpsons började) så dte blev inget av med det. Får se om jag orkar/hinner fixa det nu ikväll annars får det vänta tills imorrn tror jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home