Saturday, August 01, 2009

Hur jag kommer minnas Putte 2009

Nu när Putte är över för i år för min del är det kanske dags att sammanfatta lite hur jag kommer minnas festivalen.
Det jag kommer bära med mej och minnas när jag tänker tillbaka är Annikas två fantastiska konserter och tiden då man stod och väntade vid staketet framför scenerna, bob hunds uppvisning i onsdags, det glödande slutet av Moneybrothers spelning, den extremt vältajmade och effektfulla vindpusten som kom när A Camp spelade "Golden teeth and silver medals", Jens Lagergren (som uppträdde med alla sina tre band under samma dag och därför blir ihågkommen som festivalens flitigaste), hur fantastiskt trevlig den lilla tältscenen var, att jag stod precis bredvid Andreas Mattsson under ungefär halva Perssons Pack-spelningen.
Det är hur jag allra bäst kommer att minnas Putte I Parken 2009. Det har varit en trevlig festival.

En mer utförlig sammanfattning och redogörelse för vad som varit positivt och negativt kommer antagligen vid senare tillfälle.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home