Thursday, August 13, 2009

Klockan är mycket, tidig morgon imorrn, sen åker jag

Nu är klockan rätt mycket, och rätt fett mycket mer än jag hade täntkt vara uppe idag. Klockan ringer sjukt tidigt imorrn, vid typ halv sju. Eftersom det var den enda biljetten som fanns åker jag härifrån vid halv nio och eftersom jag inte packat blir det till att gå upp rätt långt i förväg. Jobbigt så klart, men det är smällar man får ta antar jag.
Det ska bli kul. Inte att gå upp tidigt så klart utan allt det andra.

Kommer antagligen inte hinna blogga något imorgon bitti utan det här blir det sista inlägget innan jag åker, då blir det antagligen datorfritt för min del några dagar.
Jag är hungrig men jag ska nog inte äta något nu utan jag ska gå och lägga mej.

Så, önska mej trevlig resa, trevlig festival och allt sånt där!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home