Monday, August 03, 2009

Lite bättre bildkvalité

Från vänster: Andrea "Firefox AK" Kellerman, Fredrik Hultgren, Jag, Fredrik Swahn, Annika Norlin, Andreas Mattsson, Jens Lagergren


Gick precis in på P3 Sommarsessions hemsida för att se om bilderna från Annikas spelning i torsdags och så där fanns uppe. Det gjorde dom, och jag upptäckte också att det gjorde även även korten man fick ta med Annika och bandet efter spelning. Så nu finns jag alltså på bild på P3:s hemsida, det hade jag inte riktigt räknat med. Jag vet inte riktigt om jag tycker det är lite kul eller lite pinigt.
Nåväl, som ni kan se ovan kopierade jag bilden och la upp den här. Blir ju liksom lite bättre kvalité än när jag fotograferade fotografiet häromdan.

Skulle ni av någon anledning vilja se alla bilderna kan ni titta på dom här (notera gärna hur jag sticker ut genom att vara över 20 och kille...)

Onsdagens recensioner kommer lite senare ikväll, dom kommer dock publiceras före midnatt inatt, det lovar jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home