Monday, August 03, 2009

Fantastisk spam

Ibland händer det ju att man får spam av typen "hej jag är en kvinna i ryssland som gärna vill gifta mej med dej". Oftast slänger man dom ju direkt men ibland får man för sje att läsa det. Senast nu ikväll fick jag ett jag fick för mej att läsa, det hade rubriken "Tall and pretty looking for friendship and romance" (underbar rubrik btw) och jag måste bara dela med mej av det:

Aloha

I am looking for someone, who can take as much as I give, give back as much as I need, and still have the will to live. I am intense, I am in need, I am in pain, I am in love. I’m looking to meet someone special. The age is not a problem. I just wish you are honest, sincere, warm-hearted, kind. So I can trust you and give myself to you.... The appearance is not problem, I just wish you have a beautiful heart. Then I will know how to appreciate it and cherish it. I’m a great woman, loyal, honest and hard working. I love to laugh and have fun, looking to meet someone new, and have some fun with, and if things work who knows. I love the outdoors. If you would like to know more please ask (här fanns en internetadress, men den publicerar jag inte eftersom jag inte vet alls vart den leder)

Looking forward to hear from you

Ksenia Z

Vem kunde ana att det fanns så här fantastisk spam? Bara att det inleds med Alohoa (Aloha!) är ju underbart, så ska jag inleda alla mina mejl från och med nu. Sen kommer man till det allra bästa, slutet på första meningen (fetmarkerat) är ju helt fantastisk. Man undrar ju liksom lite hur mycket hon ger och hur mycket hon kräver tillbaka om det finns en risk att man tappar lusten att leva.
Sen undrar man ju lite också, om hon är kär, varför letar hon då efter "someone special"? Jag meanr är hon kär borde hon väl redan ha hittat "someone special", annars skulle hon väl inte vara kär? Eller? Dock måste man erkänna att raden "I'm in need, I'm in pain, I'm in love" faktiskt skulle göra sej ganska bra som låttext.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home