Sunday, August 30, 2009

Sommarens sista kväll?

Det här är sista kvällen innan höstterminen börjar. Så på ett sätt är det sommarens sista kväll. Lite sorgligt när man tänker på det. Att höstterminen börjar imorrn betyder dock inte så mycket i praktiken då jag, vad jag vet, inte läser några kurser med massa föreläsningar och sånt den här terminen. Så även om höstterminen börjar rent tekniskt kommer det nog veckan som kommer inte bli jätteannorlunda mot dom senaste dagarna, kommer väl börja på att anpassa mej till någon sorts vardag men jag kommer nog ändå mestadels känna mej ledig om ni förstår hur jag menar.

Så hur har jag spenderat denna sista kväll av "lovet"? Tja, eftersom det inte var något direkt att se på tv har jag istället tagit en sitta i mörkret och lyssna på musik och ta ett glas vin-kväll. Det är rätt gött att ta sånna kvällar ibland, vinet är väl dock inte så viktigt utan det är mörkret och musiken som är det viktiga (att det blev ett glas vin idag berodde mest på att jag har en bag in box som blev kvar efter Hultsfred i kylen).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home