Saturday, August 22, 2009

Tiden går fort när man skriver på eventuella framtida blogginlägg

Oj vad klockan runnit iväg ser jag nu. Men jag har mina skäl, har suttit nån timme åtminstone nu och skrivit på ett möjligt framtida blogginlägg om att jag nog kan verka en aning egocentrerad och så där ibland. Har dock inte bestämt mej för om jag ska publicera det än, det blev liksom lite personligare än jag hade tänkt och så måste jag nog läsa igenom det någon gång till för att se så att jag formulerat mejk på ett begripligt sätt och får fram det jag ska. Men vi får se, jag tror ni märker om det dyker upp här eller inte.
Men nu ska jag sova. Imrogon ska jag fixa dom där recensionerna och bilderna jag skulle lagt upp idag egentligen men som blev lite uppskjutna på grund av det där förbannade viruset.

Bra grej med den här datorn: den låter betydligt mindre än både morsans och farsans dator och min gamla dator.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home