Tuesday, September 29, 2009

Den där telefonladdningen får nog bli nu direkt

Och på tal om förra inlägget ska jag nog faktiskt gå och lägga mej nu. Klockan ringer ju lika tidigt imorrn. Dock jobbar jag bara fram till lunch imorrn, dom som jobbar där på riktigt ska åka bort några dar så jag jobabr halvdag imorrn och sen är jag ledig onsdag och torsdag. Passar ganska utmärkt för då får jag tid till mina övriga studier och till att börja läsa litteraturen som ska användas i praktikkursen (eller fältarbetet som det heter rent formellt).
Men det känns också som en rätt lagomt hård första vecka faktiskt, det blir liksom inte full vecka driekt utan man får lite tid att anpassa sej så att säga. Lite som när man var liten och skolloven ibland slutade på en onsdag eller torsdag, då fick man liksom lite startsträcka eller vad man ska kalla det.
Hur som helst, god natt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home