Friday, September 25, 2009

Så var man i Karlskoga igen då

Ännu en gång hade jag lyckats glömma att jag måste dela internetuppkoppling med andra när jag är här i Karlskoga. Lite besvärande så klart (jag längtar redan tillbaka till Kalmar) men det är väl bara att försöka vänja sej vid att inte kunna använda internet riktigt när man vill.
Nu sitter jag i princip bara här för att kolla mejl och lite sånt där lite fort, har ju liksom inte kunnat göra det sen imorse. Hade egentligen tänkt lägga ut en tävling på Klubb Perfektion-bloggen under eftermiddagen men eftersom jag inte kunnat använda internet förrän nu får det nog vänta till lite senare (just nu orkar jag inte och som sagt sitter jag bara här en kortis för mejlkollande och för att skriva det här).
Men nåväl, nu när jag kollat mejlen och skrivit det här ska jag nog återgå till TVn. Hur resan gick och allt sånt där återkommer jag till senare ikväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home