Friday, September 11, 2009

Tidigt imorrn

Imorgon kommer jag antagligen gå upp rätt tidigt, före 9. Vadan detta? kanske ni undrar. Det gör ni helt rätt i att undra i så fall, för det är ju verkligen inte likt mej att gå upp så tidigt. Men så här ligger det till, jag har ju nämnt tidigare att en del av examinationen på en av dom kurser jag läser nu består av ett antal chatsessioner och då är en sån schemalagd till 9 imorgon bitti. Visserligen kan man också göra den imorgon eftermiddag men då det ryktas om kanonväder imorrn har jag en känsla av att jag inte riktigt kommer vara sugen på att sätta mej med en chatsession om skoljobb på eftermiddagen. Därför kommer jag gå upp tidigt imorgon.

Eftersom jag ska upp tidigt ska jag nog också gå och lägga mej relativt tidigt. Med andra ord ska jag nog inte sitta uppe särskilt länge till utan snart påbörja sänggåendeprocedurerna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home