Thursday, September 10, 2009

Helt galet spännande dag

Idag har jag faktiskt inet spenderat en endaste minut på uteplatsen, det har nämligen varit molningt hela dagen. Fast det gjord inte så jättemycket, då kunde jag ju ägna dagen åt att sitta och plugga istället.
Så det är vad jag gjort idag. Spännande värre.
Jag tänkte dock en intressant tanke förut men vad det var har jag glömt bort. Förhoppningsvis kommer jag på det igen.

Nu ska jag väl fortsätta kvällen med att titta på hype om en liten stund. Det blir trevligt det. Hype är ju som bekant ett mycket bra program, allra bäst var så klart det allra första avsnittet när dom hade Annika som gäst (vilket borde vara typ ett år sen, för om jag inte minns fel var strax innan hon släppte skivan och dne kom ju i slutet av september) men jag tycker så gott som alla avsnitt hållit en hög klass.
På tal om bra tv, undrar om fina gamla musikbyrån kommer komma tillbaka. Eller om det kommer göars nya avsnitt av trevliga Dom kallar oss artister. Båda dom program får väldans gärna göra comeback tycker jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home