Wednesday, September 09, 2009

Funderingar kring skivköp

Har suttit och sammanställt lite vilka skivor det är jag är sugen på att köpa och kolalt vad dom kostar och lite så där. Skulle jag köpa alla (som hittills finns) på listan skulle det gå loss på uppemot 3000 kronor. Fast det känns väl som det kan vara att ta i en aning så riktigt så många kommer jag inte att köpa. Men jag får fundera ett tag så får vi se vad jag beställer helt enkelt, och oavsett vilket finns nog chansen att det blir en tur in till stan någon dag för att se om jag hittar något trevligt i skivbutiken som först slog igen men sen öppnade igen i våras, det är ju mer känsla i att köpa en skiva i en skivbutik än att beställa online liksom.

Men nu ska jag ta och titta på Simpsons tror jag, om det inte är något annat att se men det tror jag inte att det är direkt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home