Monday, December 14, 2009

Den varma sängen hägrar

Imorgon är det dags att bege sej till kontoret igen så jag tänkte nog faktiskt gå och lägga mej idag. Blev en rätt speciell dag detta med allt som hände på hockeyn och så, är ju inte varje dag man ser någon vara nära att dö liksom, stämningen i hallen då var faktiskt jävligt obehaglig, man kände liksom den kollektiva oron och ängslan över vad som pågick nere på isen och man har sällan blivit så illa till mods och rentav skrämd som när man såg domarn sitta och pumpa över bröstet på killen. Riktigt riktigt otäckt. Känslan som kröp på en från att först ha trott att han hade fått en smäll eller något och snart skulle bli utledd av en lagkamrat till att inse att det var ganska mycket värre än så går inte att beskriva, man blev iskall liksom.
Nåväl, sova var det jag skulle göra. Bäst jag ser till att komma i säng så jag inte är toktrött imorrn. Ska bli skönt att sova, vad morgondagen har att bjuda på visar sej då men skulle jag gissa blir det inte så himla mycket annat än dagen på kontoret. På tisdag däremot ska jag till frisören, men det återkommer jag till framöver.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home