Saturday, December 05, 2009

Framme i Kalmar

Är nu i Kalmar igen efter en lång dags resande. Eller lång och lång, ungefär lika lång som resdagarna brukar bli när man åker hit men det kanske är rätt långt. Resan gick hur som helst helt utan några problem, skönt tycker jag. Det enda man kan gnälla på är att väskan var något överjävligt tung men det är ju jag som packat den så där får jag nog skylla mej lite själv, har man massa skolböcker och massa skivor i väskan är det ju lätt hänt att det blir tung.
När jag kom ner hit och öppdnade postfacket låg där nya numret av Sonic. Mycket trevligt. Ska bli trevligt att läsa, decembernumren är ju alltid trevliga med årsbästalistor och sammanfattnign av året och allt sånt. Dock har jag fortfarande inte hunnit läsa särskilt mycket av förra numret än så jag får nog försöka se till att bli klar med det först tror jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home