Monday, December 28, 2009

Läggdags

Är nog läggdags nu. Imrogon blir det mer skoljobb, antagligen någon form av skrivande skulle jag tro. Visserligen har jag en del som ska läsas också men jag behöver komma igång med skrivandet så jag får in flowet liksom, har trots allt rätt mycket som ska skrivas och då vill man ju komma in i det så att dte liksom tuggar på lite istället för att det ska gå trögt och tungt framåt med typ en eller två sidor om dan. Det riktigt tunga arbetet kommer nog när jag åkt ner till Kalmar och kan sitta från morgon till kväll på ett helt annat sätt än här men det vore ändå bra om jag kom igång så mycket som går medan jag är kvar här uppe. Men ja, det handlar om att komma igång och ta sej över det första krönet helt enkelt, sen brukar det kunna flyta på rätt bra.
Men dte får som sgat bli morgondagens bekymmer, först ska jag sova skönt i ett gäng timmar. Om jag hinner och orkar kanske jag passar på att gå upp till systemet och nyårshandlar imorgon också, vore skönt att få det gjort i början av veckan så man slipper all trängsel och allt köande det kommer vara framemot onsdag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home