Saturday, December 19, 2009

Lite handling avklarad

Har varit uppe på stan en sväng under förmiddagen och fixat med lite julklappar. Så nu är dom flesta ordnade faktiskt, har typ tre stycken kvar men en av dom vet jag vad jag sak köpa till så i praktiken har jag bara två kvar. Men det kan jag ngo fixa imorrn tror jag så det ska nog bli alldeles utmärkt det här.
Kall dag idag förresten. När vi gick iväg förut var det 17 minusgrader ute. Men det kändes faktiskt inte alls så kallt, kändes faktiskt mycket kallare typ igår när det bara var omkring 10 minus, lite märkligt egentligen men dte kanske har med typ luftfuktighet eller något sånt att göra. Men kan nog faktiskt till och med tycka att det var relativt skönt ute, i alla fall när man hade varit ute en stund och anpassat sej till temperaturen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home