Saturday, December 19, 2009

Lung kväll, men för tillfället högljutt

Kvällen har fortsatt att vara lugn. Bortsett från att min syster naturligtvis skulle dra hit lite folk som nu sitter och är mycket högljudda och störiga. Med risk för att låta gnällig tycker jag faktiskt dom kan vara hos någon av hennes kompisar nästa gång, för det är faktiskt extremt störande när dom är högljudda när man själv bara vill ta det lugnt och slappa i soffan (under hösten när jag varit här har jag dessutom fått stå ut med högljutt folk rätt många gånger så jag börjar tröttna rätt fett, har jag inte själv valt något annat vill jag ha det lugnt på helgen när jag arbetat hela veckan). Men rent händelsemässigt har kvällen som sagt varit mycket lugn.
Sen kom morsan och farsan hem tidigare än planerat men det fanns så underhållande anledningar till att man inte kan gnälla över det.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vad var det för underhållande anledningar till att päronen kom hem tidigt från korvstoppningen?

11:20 PM  

Post a Comment

<< Home