Thursday, December 31, 2009

Nyårsaftons förmiddag och planer inför kvällen

Så är det då nyårsafton. Är dock rätt långt ifrån nyvaken, har varit uppe på stan en sväng och varit och fixat med utskriften jag skulle ha fixad och lite så där. När vi åkte och skulle fixa utskriften lossnade avgasröret på bilen lite så det låg och släpade i marken medan vi körde, så vi åkte hem med bilen och promenerade upp till stan istället. Tur att det inte losnade helt och blev liggande mitt på vägen.
Ikväll ska jag som sagt till Degerfors och fira nyårsfest, med pizza tydligen eftersom det var lite osäkert hur många som skulle komma och hur mycket mat som skulle göras och så där, men det blir nog kanon det också, får se till att köpa någon pizza som passar med rödvin bara. Slog mej förresten nu att jag nog borde ta reda på när jag ska vara där ikväll, eller i alla fall vilken buss folk har tänkt ta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home