Sunday, January 17, 2010

Börjar bli nöjd

Börjar faktiskt känna mej ganska nöjd med skoljobbet. Har lite finputs och så där kvar men jag tänkte käka lite innan jag fixar det.
Känns skönt att det börjar bli klart faktiskt. Hade nästan väntat mej att jag skulle få sitta en hyfsad bit in på kvällen men det har flutit på bra samtidigt som det har varit mindre att göra än befarat.
Men mat alltså, undrans vad jag ska äta idag då. Jag har ingen aning. Får typ kolla vad jag ahr i frysen och sen ta ett beslut efter det. Men först ska jag nog diska. Hade jag inte börjat bli klar med skoljobbet hade jag ngo struntat i det och diskat imorrn istället (är ju inte mycket disk i och med att hag åt köpmat igår) men nu när tid finns är det nog lika bra att få det som är skitigt diskat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home