Thursday, January 14, 2010

Dagens skoljobbsrapport

Skoljobbet har fått okej idag, varken mer eller mindre. Har lite grann kvar (en bra övergång mellan två stycken och ett klämmigt slut) men det tänkte jag ta etfer maten som jag ska fixa iordnign alldeles strax. Behöver lite paus känner jag.
Annars har det inte hänt särskilt mycket alls. Jag promenerade till Netto ett tag på dan och köpte två liter mjölk, två gorbys och en förpackning hushållspapper. Så spännande inköp gör jag en torsdag som denna.
Och nu medan jag skrev det här fick jag syn på en ny katt som smyger omkring här på uteplatsen. Trogna bloggläsare minns kanske att jag i våras hade en katt som då och då dök upp på uteplatsen och satt och jamade utanför dörren. Men nu var det en annan katt, jag förstår inte vad det är som gör min uteplats så spännande för katter. Den här satt dock inte och jamade.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home