Sunday, January 17, 2010

Klar. Tror jag

Nu är jag i princip klar, har bara framsidan kvar. Tror jag i alla fall. Nu vet hur det är med skriftliga grejer, man är aldrig helt nöjd och tycker att det finns saker att förbättra och pilla med och detaljer att ändra och ja, ni vet hur det är. Men nu känner jag mej färdig i alla fall och orkar inte hålla på att ändra längre.
Egentligen borde man väl ha något godis eller nåt för att fira att den här arbetssamma veckan är över men jag hittade inget som lockade när jag var på netto förut så det får vara. Eller så tar jag det imorrn eller nåt istället. Det får visa sej helt enkelt.

Känner mej lite sliten och har lite ont i ryggen så där som man har när man suttit framåtlutad mot datorn för länge så jag funderar på att stänga av här och göra något annat. Tvätta håret kanske. Eller bläddra igenom söndagsbilagan. Eller bara lägga mej på soffan och softa. Eller något helt annat. Finns en del att välja på alltså.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home