Wednesday, January 06, 2010

Lite trött

Känner mej lite trött så här min sista kväll i Karlskoga för den här gången. Som jag nämnde igår ska det bli skönt att åka tillbaka. Tror jag behöver komma ner dit för att riktigt kunna komma in i pluggvardagen igen, blir ärligt talat lite si och så med fokuset på skolan här uppe.
Kvällen har varit lugn. Har som vanlgit tittat på tv. Bland annat sågs "Ebbe the movie" under kvällen, mycket intressant dokumentär måste jag säga. Vet att den sändes någon gång i somras eller höstas eller nåt men då hade jag av någon möjlighet inte riktigt möjlighet att titta så det var en välkommen repris.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

det är synd att du lämnar Karlskoga och alla som blir kvar där...du har haft en fantastisk tid där nu, och det är din hemort...så snart de tärande studierna är färdiga, kan du dock återvända för gott igen

1:39 AM  

Post a Comment

<< Home