Wednesday, February 24, 2010

Något som aldrig hänt förr, och troligtvis aldrig kommer hända igen

Innan jag åkte till skolan imorse såg jag sista tio minuterna av matchen mellan Slovakien och Norge. Och för första gången i något som helst sammanhang satt jag faktiskt och hoppades att Norge skulle vinna. Men ni behöver inte oroa er, jag har inte blivit sjuk. Att jag just då höll på Norge berodde på att det lag som vann matchen kommer sedan Sverige möta i kvartsfinalen. Och Norge är egentligen ganska mycket sämre än Slovakien varför jag hellre hade sett en kvartsfinal mot Norge.
Men som sgat, jag satt och hoppades på att Norge skulle vinna (eller allra minst få in en kvittering så det blev förlängning och grejer sp slovakerna skulle vara riktigt slitna inför kvartsfinalen). Det kändes faktiskt lite konstigt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home