Sunday, February 21, 2010

Och så börjar ännu en arbetsdag

Precis när jag satte mej här, för sisådär 10 minuter sedan kanske, åkte det förbi hela två stycken polisbilar här utanför, varav en med blåljusen på (dock ingen siren). Spännande värre.

Nåväl. Ska som ni säkert förstått börja med skolarbetet för dagen nu. Kommer bli hårt arbetet hela dagen är tanken, och som jag nämnde igår även under kvällen. Skulle det behövas ser jag det som fullt möjligt att jag sitter till rätt sent inatt. Har liksom satt upp målet att imorgon kväll ska jag ha hunnit så långt att jag vet att jag kommer hinna helt klart före klockan 18 på tisdag (det är då det ska lämnas in), så jag får helt enkelt sitta så länge som det krävs för att klara den målsättningen.
Det kommer bli ett par stentuffa dagar, och dom dagarna börjar nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home