Monday, February 22, 2010

Slut för idag

Tror jag lägger ner för idag nu. Blev precis klar med ett avsnitt och känner att jag inte riktigt kan förmå mig att på allvar påbörja ett nytt. Då är det lika bra att jag går och lägger mej nu och tar nya tag imorrn. Räknar med att det blir en lika lång, kanske till och med längre arbetsdag imorrn (vill ju ha så mycket klart att jag vet med säkerhet att jag hinner till deadline klockan 18 på tisdag så det blri det som avgör hur länge jag sitter imorrn). Fudnerar lite på om jag ska ställa klockan och gå upp och titta på hockey imorgon bitti. Det är lockande men samtidigt känns den där extra timmen sömn också väldigt lcokande. HAr inte bestämt mej än utan jag får se hur jag gör.

Och nu slog det mej att jag inte läst dagens tidning ännu. Nåväl, får väl bläddra igenom den lite snabbt när jag går och lägger mej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home