Monday, February 22, 2010

Kall, klar och göttig natt

Var precis ute och kastade lite skräp för att få lite luft och piggna till lite och så där. Det var ungefär 17 minusgrader ute och jag kanske är konstig som säger det här men det var fan gött. Jag kan tycka att sån riktigt kyla generellt sett faktiskt är rätt gött.
Jag förstår om det låter märkligt men det blir en speciell känsla på något sätt. Just nu var det dessutom så där superklar himmel och alldeles vindstilla så det kändes som en ganska fantastisk vinternatt faktiskt. Lite som att det typ skulle vara jul- eller nyårsnatt nästan.
Nåväl. Ska arbeta en liten stund till nu tänkte jag. Känns som jag börjar bli rätt trött (även om turen till soprummet faktiskt fick mej att vakna till) så jag orkar nog inte sitta så himla länge till ikväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home