Wednesday, February 10, 2010

Tidigt imorrn

Imorgon börjar jag tidigt så jag tänkte faktiskt gå och lägga mej nu. Vill ju inte somna på föreläsningen liksom.
Eftersom jag börjar tidigt slutar jag vid 12-tiden redan men jag tänkte ägna även eftermiddagen åt skoljobb faktiskt. Har lite att göra nämligen, utöver grupparbetet (som jag måste skriva lite till under veckan) har jag även en individuell uppgift i den kurs som pågår just nu, och det är en rätt stor uppgift (13-20 sidor, enkelt radavstånd) så det kommer nog bli en hel del arbete den närmsta tiden. Den individuella uppgiften ska dessutom vara färdig om två veckor så det gäller att komma igång så fort som möjligt.
Men, det ska jag inte bekymra mej för just nu utan nu ska jag som sagt sova. det ska bli skönt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home