Saturday, February 13, 2010

Tre av fyra en gång till

Tre av fyra rätt idag igen. Får jag nog vara nöjd med, trots att jag hade ganska tokfel om Anna Maria Espinosa. Trodde faktiskt den skulle komma högre upp än den gjorde även när jag hade hört låtarna (tyckte det var rätt bra) så lite förvånad blev jag att den kom sist. Att det var Pauline som tog den fjärde platsen är jag dock inte särskitl förvånad över, nämnde ju henne redan i förväg och när jag hade hört låten så började jag väl känna att den skulle ha en god chans att gå vidare.

Bäst ikväll tycker jag att just Espinosa och Pauline var. Sämst tja, Highlights & Mist var väl ingen höjdare direkt (hej underdrift). Eric Saades låt tycker jag också var rätt dålig, väldigt anonym låt i mina öron och framträdandet kändes inte heller särskilt intressant. Däremot är jag inte förvånad att han gick vidare, den typen av låtar och artister brukar ju få en hel del röster.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home