Monday, February 15, 2010

Väldigt gott med mat

Var riktigt gott med mat förut för jag var extremt hungrig. Var typ så jag trodde att jag skulle dö av hunger när jag stod och gjorde iordning maten. Förstår inte varför jag blev så sjukt hungrig just idag men det blir ju så där ibland.
Kycklingkebab och makaroner fick det bli idag. Det är smidigt, går fort och smakar rätt bra så det kändes som det bästa alternativet för dagen.

Annars så tja, det har inte hänt så himla mycket på eftermiddan. Eftersom jag har suttit här rätt mycket under dagen funderar jag faktiskt på att stänga av här och leka sportnörd och kolla hur det går för Kalla i OS istället. Inte för att jag är särskilt intresserad av längdskidåkning egentligen (även om OS alltid är lite lite mer intressant än andra tävlingar) men jag gissar att det inte visas så mycket annat på tv just nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home