Sunday, March 28, 2010

Behöver inte ställa om klockan

Nu inatt är det alltså dags att ställa om klockorna igen. Det betyder att från och med imorrn visar min väckarklocka rätt tid. Eftersom jag inte var här i höstas när klockorna skulle ställas om och jag inte har kommit mej för att göra det sen jag kom ner i januari har den gått en timme före hela vintern och våren. Det har dock inte var något problem utan det har funkat bra ändå. Men från och med den här natten kommer alltså klockan visa rätt tid. Kan tänka mej att det kommer ta ett tag att vänja sej, nu är jag ju liksom van vid att hela tiden dra av en timme när jag tittar på klockan. Fast skulle det bli allt för stora problem med att anpassa sej till att klockan visar rätt tid får jag väl helt enkelt ställa fram den en timme.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home