Friday, March 26, 2010

Handling och uteplats

Bestämde mej till sist för att gå och handla i förmiddags. Tyckte det var lika bra att få det gjort. Sen när jag ahde gjort det satte jag mej på uteplatsen och läste sprillans nya numret av Sonic, som alltid ett mycket trevligt nummer, lyssnade på pop och tog en (tre) öl i solskenet. Det var trevligt att sitta där så jag blev sittande fram till lite före fyra då det började dra in en del moln som skymde solen och gjorde att temperaturen sjönk ganska avsevärt. Sen har jag typ diskat och ätit mat och lite så där, sånt där som man brukar göra liksom.
Dessutom har jag både bokat en tvättid (imorgon förmiddag) och ringt folktandvärden i Karlskoga och berättat att jag inte bor i Karlskoga längre och att det därför inte finns någon direkt vits med att dom skickar ut uppmaningar om att jag ska ringa och boka tid. Jag har varit väldigt effektiv med andra ord.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home