Friday, March 26, 2010

Stark fundering

Funderar starkt på att gå och lägga mej nu. Eller åtminstone stänga av här och slözappa på tv:n en stund. För dels är jag lite trött och dels har jag ändå inget annat för mej just nu. Imorgon tänkte jag ta sovmorgon, vilket jag tycker jag gjort mej förtjänt av då jag gjort en hel del skoljobb på sistone. Sen blir det nog att lyssna på skivorna jag köpte idag, och är vädret lika fint som det varit idag är det nog inte otänkbart att det blir årets första öl i solskenet på uteplatsen (och att det blir just öl och inte vin i så fall beror helt enkelt på att jag inte har något vin hemma men döremot har ett par Staropramen stående i kylen). Tror förretsen nya numret av Sonic kommer imorrn också så skulle det bli öl i solen har jag ju i så fall även något trevligt att läsa medan jag sitter där. Men vi får se hur dte blir med den saken, beror som sagt på om vädret är lika kanonfint som det varit idag.
Men med andra ord har jag inga direkta planer för dagen utan tänkte nog mest ta det lugnt och så.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home